Saturday, January 22, 2011

TO_DATE(22012011021102,'ddMMyyyHH24MISS')

apa ada kalau tarikh nanti 20.11.2011?

sigh. totally lost weight (padahal maintain 48KG je.. Senior Mgr siap pesan suh makan banyak). now i'm back to misery.
gara-gara mengejar duniawi.

hidup kat umah, bagaikan check-in Hotel The Gardens,
campak baju dalam baldi.. mcm ada mate nak basuhkan..
nak gosok pon malas.. hantar kat Dr. Clean (sebab Elloque Kleenz da jauh nun!)

swipe kad bukak pintu umah pukul 11mlm..
swipe out tutup pintu pukul 10 pagi..
agak kalo sewakan "bilik berdiri" aku tu sekejap (10pg - 10 malam).. pon dapat untung masyuk untuk sebulan

makan plak kat luar, pagi petang siang malam
lagak membayar gaji kepada owner gerai / restaurant
kat dapor sendiri.. haram dapor nak berapi.. masak air pon aku x nak.
makan banyak.. tp x gemuk2.. otak plak makin sembap.

sedangkan diri ini sebenarnya..
hanyalah.. pencacai yg terkial-kial mencari posisi untuk teruskan hidup.

terkial-kial nak letakkan diri setaraf manusia-manusia lain..
terkejar-kejar nak cari harta seperti manusia-manusia lain..
padahal aku lupa..

macam mana nak cari rezki sok kalo malam ni aku tido pukul 2 pagi!!
sok saya kerja lagi.
HARAP MAKLUM! :p

HAHAHAHAHAHAHA!

3 comments:

akiss ferrero. said...

ececececeeehhhh 20112011, i knew it laaa ;p. btw, normal lah tu sibuk kije. at least u r alive man... ko dah bsar pjg utk handle kebizian hidup ko kan. siyes. 24 jam tak pernah cukup bukan. dan tahniah di atas tarikh di atas. ;p

oshin said...
This comment has been removed by the author.
oshin said...

jom tgk mubie jom..too fast too furious..layannnnnnnn